Informujemy, że dnia 13 września 2017 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie organizuje spotkanie informacyjne, poświęcone omówieniu kluczowych założeń konkursów ogłoszonych w dniu 18.08.2017r. w ramach Działania 10.3 i 10.5 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 (RPO WiM), na projekty z zakresu wsparcia samozatrudnienia oraz działań outplacementowych.
Spotkanie odbędzie się w Hotelu HP Park przy Al. Warszawskiej 119 w Olsztynie w godzinach 10.00 – 13.00. Dla uczestników zapewniony jest bezpłatny parking.
Poniżej zamieszczamy formularz, za pomocą którego można zapisywać się na spotkanie. Wypełniony formularz proszę przesłać do dnia 11 września 2017 r. do godz. 10:00 na adres: m.palyska@up.gov.pl.
Informujemy, że udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak ponosimy koszty jego organizacji, nawet za zgłoszone a niewykorzystane miejsca. Dlatego prosimy o poinformowanie o nieobecności na spotkaniu w terminie do 11 września br. włącznie, pomimo wcześniejszej rejestracji i potwierdzenia uczestnictwa. Ta zasada przyczyni się do wydatkowania środków publicznych w sposób celowy i oszczędny.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się przed spotkaniem z regulaminem konkursów i załącznikami na stronie http://rpo.wupolsztyn.praca.gov.pl/skorzystaj-z-programu/zobacz-ogloszenia-i-wyniki-naborow-wnioskow oraz przesłania na wskazany wyżej adres e-mail ewentualnych pytań, zagadnień wymagających wyjaśnienia/doprecyzowania. Pozwoli nam to przeanalizować problematyczne kwestie jeszcze przed spotkaniem, tak by podczas spotkania przekazać Państwu niezbędne wyjaśnienia.
Pobierz pliki: